Ah, yes, this is Jimi talkin' to you

Tuesday, November 3, 2009



Nie wiem jak mogłam kiedykolwiek powiedzieć albo napisać, że lubię jesień. Bo teraz się to diametralnie zmieniło. Denerwuje mnie zimno, brak słońca (ok, dzisiaj wyjątkowo świeciło, ale to rzadkość) i nawet unoszący się wszędzie zapach liści. Codziennie rano staczam wewnętrzną walkę z samą sobą: czy ubrać się ciepło i wygodnie, czy raczej lekko, nieadekwatnie do pogody, ale za to ładnie i tak jak mi się podoba. Wychodzi różnie. Radzę sobie z zimnem własnymi sposobami, np. do półbutów albo botków wkładam wełniane wkładki i jest mi prawie tak ciepło jakbym chodziła w butach emu. A wspominając o butach, nowych butach, bardzo dziękuje Arecie za pomoc w ich zakupie i wysłaniu ich do mnie aż dwa razy ( za pierwszym razem z powodu własnego roztrzepania podałam zły adres) :)

ENGLISH: I don't know how I could ever have said that I like autumn. Now I hate autumn. I mean: low temperatures, cold wind everywhere I go, no sun, and even the smell of dying leaves... Every morning I'm torn between the options: should I wear thick clothes that will surely keep me warm, or rather a light but weather-inadequate style that is pretty and that I like? The choice comes out differently. P.S.: Today I'm wearing my brand new shoes, and I want to thank Areta for helping me buy them!




fot. Magdalena

jacket - Vero Moda
knitted sweater - vintage
jeans, bag - Zara
faux fur collar, boots - H&M

"Królowie z Dogtown" to ostatnio mój superulubiony film. Jeśli lubicie klimaty deskorolkowe, słoneczną Californię i przystojnych skater'ów, to bardzo ale to bardzo polecam:) Soundtrack z filmu też jest genialny.

Lords of Dogtown - this has recently been my favorite movie, I watch it every night before I go to sleep. I recommend it to those of you who like skateboarding, sunny California and cute skater boys. The soundtrack of the movie is great as well.










Share this article on :
 
© Copyright 2011 Alice Point All Rights Reserved.
Free Templates by Cool Blogger Tutorials- Powered by Blogger.com.