Cosmic

Tuesday, March 22, 2011




W końcu udało mi się sfotografować kosmiczną spódnice, którą zamówiłam ponad miesiąc temu w Motel Rocks i w między czasie pokazywałam na Facebooku. Połączenie wszystkich neonowych kolorów na jednym małym kawałku materiału, powoduje, że nie jest łatwo ją z czymkolwiek zestawić. Ubrałam do niej czarną bluzkę z wyciętymi ramionami, czarne dodatki i szarą bluzę z "tatuażem" na kapturze.
Btw. skoro mowa o motywach tatuażowych, nigdy bym nie pomyślała, że slip on'sy z motywem ognia mogą mi się spodobać, do momentu jak zobaczyłam je w tej stylizacji.

ENGLISH: Finally I got time to take a pictures of my new cosmic skirt which I showed you some time ago on my Facebook. It's not easy to match, because this is mix of a few strong colours on the one piece of material. I'm wearing it with black sweatshirt, black accesorries and grey sleeveless hoody with a little tattoo on the hood. Btw. the tattoss motives, look at this awesome Christina's flame slip on's, love it!







pics by Aida

(Motel Rocks skirt, MISBHV sweatshirt, vest from second hand, bag from Chasing Black)




MUSIC: Pharell ft. Jay Z - Young girl



Share this article on :
 
© Copyright 2011 Alice Point All Rights Reserved.
Free Templates by Cool Blogger Tutorials- Powered by Blogger.com.